maandag 23 juli 2012

Maandag 23 juli

Het weekend goed en rustig beleefd. Zaterdagmiddag nog terug geweest naar de academie om de achtergrond opnieuw te schilderen en zondagmiddag besteed aan het maken van een Facebook bedrijfspagina Hermesarts. Op deze bedrijfspagina heb ik nu alle afbeeldingen van portretten van de cursisten geplaatst, voorzover ik die hier had, en kan ik gaan gebruiken om berichten en mededelingen te doen over het bedrijf.

Vandaag ben ik met de trein naar Bologna gereden om mijn dochter Meredith op te halen. De spoorwegen hebben het hier in ItaliĆ« wel goed voor elkaar. Je koopt een kaartje voor een bepaalde wagon en een bepaalde stoel en je reist op een vaste tijd. Heel anders dan in Nederland. Lijkt wel een vliegtuig.
Vervolgens met de bus naar het vliegveld en jawel hoor, Meredith was keurig op tijd.

Gezellig samen weer terug naar Florence en wat bleek, ze heeft het weer uit Nederland meegebracht. Het regende voor het eerst sinds drie weken. Brengt wel lekker een beetje verkoeling.
Vanmiddag komt de schoonmaakster dus dan moeten we maken dat we wegwezen. Ik laat Meredith de academie en de stad even zien en vervolgens gaan we naar de Villa Bardini waar een tentoonstelling is van impressionistische schilders, naar San Miniato al Monte waar de paters hun vespers gaan zingen en tenslotte gaan we naar mijn Belgische vriend Rudy die een barbecue organiseert. Dus de dag is goed gevuld.
Jullie houden de naakte man nog even tegoed.



1 opmerking: